ÁSZF

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák a Rosegolf Sport Kft. (a
továbbiakban: Szolgáltató) által www.littleluxury.hu domain név alatt üzemeltetett webáruház
felhasználási és a vásárlást szabályozó feltételeit.
Kérjük, hogy csak akkor használja webáruházunkat, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt
kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
 
A szolgáltató adatai 
Név:Rosegolf Sport Kft. 
Számlázási és levelezési cím: 2475 Kápolnásnyék Tulipán utca 8.(Számlázási cím)
Telefonszám: +36305348897 
Ügyfélszolgálati telefonszám: +36305348897
Ügyfélszolgálati idő: 09:00 -17:00
Weblap: www.littleluxury.hu
E-mail: info@littleluxury.hu
Bankszámlaszám: 10700268-75330079-51100005
Adószám: 27738708-1-07
EU adószám: HU27738708-1-07
Cégjegyzékszám: 07 09 035402
Nyilvántartásba vétel dátuma: 2022/01/26
 
Fogalmak:
Felek: Eladó és Vevő együttesen
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes
személy.
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül.
Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál.
Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő
adásvételi szerződés
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek
távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz
különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett
hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító
eszköz

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék
vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai
jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag
távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak
Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető
forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi 
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy
Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói
szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,
1. a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő
teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal,
valamint
2. a jogszabályon alapuló kötelező jótállás.
 
Az ÁSZF hatálya, elfogadása
A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok
rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák
meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és
kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési
feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a
Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. 
 
Árak
Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os áfát.  Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy
üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött
szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett a termékre,
de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el az Eladó.
 
Eljárás hibás ár esetén
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
 0 Ft-os ár,
 kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék
esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának
lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a
terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
 
 
Igénybe vehető szolgáltatások
A www.littleluxury.hu gyermekruházattal és kiegészítőkkel foglalkozó webáruház, ahol lehetősége
van a Felhasználónak megrendelni a webáruház oldalain megjelenített termékeket. A termékek
mellett megjelenített ár a darabárakat jelenti, ha az másképpen nincs feltüntetve, amelyek árai
tartalmazzák a 27%-os Általános Forgalmi Adót (ÁFA) is, de a szállítási díjat nem.
A szállítási költség külön kerül feltüntetésre a megrendelés folyamán, mely azután megjelenik az
elektronikus számlán is és automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. A webáruházban a
kiválasztott szállítási módok szerint lehet átvenni a megrendelt termékeket. A csomagolásért külön
díj nem kerül felszámolásra.
A webáruházon a termékekről megjelenített termékfotók színben és árnyalatban eltérhetnek a
valóságtól. Ennek oka a fényképezőgéppel, illetve telefonnal készített képek és különböző monitorok,
kijelzők színmegjelenítési módjai.
A webáruházat minden Felhasználó ingyenesen veheti igénybe.
A vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is.
 
A megrendelés lépései 
1. A termék kosárba tétele
A termékeket a különböző kategóriák alatt van lehetőség kiválasztani és a „Kosárba” gomb
megnyomásával a kosárba helyezni. Ezután a vásárlás tovább folytatható, vagy pedig véglegesíthető a
megrendelés. Amennyiben egy termék elfogyott, a Felhasználó
az „Értesítés” gomb megnyomásával e-mailben kap információt majd arról, hogy az általa
megvásárolni kívánt termék mikortól lesz ismét raktáron a webáruházban.
A „Kívánságlistára teszem” gomb használatával a Felhasználói fiókban összegyűjthetők a kívánt ruhák
és kiegészítők. A gomb használata azonban nem jelenti a termék megvásárlását.
2. Kosár tartalma
A jobb felső sarokban a Kosár ikonra kattintva beléphetünk a kosár menübe, ahol módosíthatjuk a
megrendelésünket: változtathatunk a darabszámon, törölhetünk a termékekből és megadhatjuk a
kedvezményre jogosító kuponkódokat.
3. Az adatok megadása
Ennél a mezőnél kell megadni a Felhasználó nevét, a szállítási és számlázási adatokat, és itt lehet
kiválasztani a fizetési módot is.
4. Adatbeviteli hibák javítása

Az oldalon szereplő „Vissza” gomb használatával lehetőség van az adatok módosítására (szállítási
cím, számlázási cím, név, fizetési mód).
5. Rendelés elküldése
A Felhasználó csak abban az esetben tudja elküldeni a megrendelését, ha elfogadja az Általános
Szerződési Feltételeket. A rendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.
6. Visszaigazolás
A rendelés leadása után, a megadott Felhasználói e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küld a
rendszer a rendeléssel kapcsolatos összes adatról és információról.
 
A megrendelés visszaigazolása 
Az elküldött és beérkezett rendelésekről a Szolgáltató fizetést követően azonnal visszaigazoló e-mailt
küld a Felhasználónak a távollevők között megkötött szerződés alapján, mely így válik érvényessé.
A visszaigazolás tartalmazza a szállítási és számlázási címet, a nevet, a rendelés összegét, a szállítási
és fizetési módot. A visszaigazoló e-mail nem jelenti azonban automatikusan a megrendelés
elfogadását.
Amennyiben ez a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg a Felhasználó által megadott e-mail fiókba, a
Felhasználó mentesül az ajánlati vagy szerződéses kötelezettség alól, így nem lesz köteles
megvásárolni a megrendelt tételeket.
Felhívjuk a figyelmét, hogy előfordulhat, hogy a levél a spam mappába kerül.
 
A megrendelés feldolgozása 
A megrendeléseket a nap 0-24 órájában van lehetőség leadni. A beérkezett megrendeléseket a
Szolgáltató munkanapokon dolgozza fel. A feldolgozási idő 09:00-17:00. A feldolgozási időn túl, a
hétvégéken és a munkaszüneti napokon leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek
feldolgozásra.
A rendelésekről a fent már említett módon azonnal, de legkésőbb 48 órán belül e-mailt küld a
Szolgáltató.
Szállítás 
A Felhasználó által választott fizetési és szállítási módtól függően, a megrendelt termékek legkésőbb
a megrendeléstől számított harmadik munkanapon kerülnek átadásra a szállítást teljesítő cégnek.
Ennek számítása a különböző fizetési módok szerint a következő:
  utánvéttel történő fizetés esetén a feldolgozás első napjától,
  banki átutalásos fizetés esetén az áru és szolgáltatás ellenértékének bankszámlánkon
történő jóváírás napjától,
 BARION-on történő fizetés esetén az adott összeg beérkezésének hitelesítésétől számított a
három munkanap.

A Szolgáltató lehetőséget biztosít házhozszállításra, csomagponton és csomagautomatában történő
átvételre.
 
A kiszállítást biztosító futárszolgálat adatai: 
Név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. 
Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
Telefon: (+36 1) 802-0265
E-mail: info@gls-hungary.com
 
A postán levélküldemények biztosító adatai: 
Név: Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Cím: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
Telefon: +36-1-767-8200
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
 
Szállítási díjak
 
Szállítási díjak Szállítás módjai  Szállítás díja 
GLS futárszolgálat házhozszállítás 1876 Ft/csomag

ÁT NEM VETT csomag - visszautasított GLS
utánvét rendelés 

Csomagolási és szállítási költség díja: 2*1400 Ft + 600 Ft /
csomag = 3.400 Ft / csomag

MPL csomagküldemény 1990 Ft

+ nettó 400 Ft adminisztrációs díj

 
Szállítási határidők 
A szállítási határidő függ a rendelés leadásának időpontjától és a készlettől. A Szolgáltató a
rendeléseket, a rendelés leadását követő első munkanapon kezdi el feldolgozni. Ezt követően
legkésőbb az ötödik munkanapon kezdeményezi a kiszállítást.
Ha a termék nincs készleten, akkor az átadási idő 8 munkanapot vesz igénybe.

A GLS futárszolgálatnál lehetőség van időzített érkeztetésre is, amennyiben egy későbbi átvételi
időpont lenne alkalmasabb a Felhasználónak. A szállítást végző cég a csomag szállítási címére való
eljuttatását, a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként
változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító cég 1-8 munkanapon belül kiszállítja a
csomagot a címzettnek.
 
Fizetési feltételek 
 
A költségek 8 napon túli nem teljesítése esetén a költségek behajtása
 automatikusan továbbításra kerül a https://payee.tech/ részére.
 
Online bankkártyás fizetés 
A Felhasználó a megrendelését online bankkártyás szolgáltatás által egyenlíti ki. Az online
bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya,
illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó
Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma:
H-EN-I-1064/2013.
 
Banki átutalás 
A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltató felé. A vételár
a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek, és ezt követően kerül feladásra
a csomag a Felhasználónak. Átutalásnál a közleményben fel kell tünteti a megrendelés számát.
Bank neve: CIB Bank
Bankszámlaszám: 10700268-75330079-5110000510700268-75330079-51100005
Kedvezményezett neve: Rosegolf Sport Kft.
Közlemény: rendelés szám
 
Számlázás 
A Szolgáltató a Számlázz.hu számlázó használatával elektronikus úton küldi el a számlát a megadott
e-mail címre.
A megrendelt termékek tulajdonjoga a számla teljesítésével száll át a Felhasználóra.
 
Elállási jog 
A Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat
a szerződéstől.

Elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is
gyakorolhatja.
Amennyiben az Ügyfél él az elállási jogával, az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatát köteles
eljuttatni a Kereskedő – Rosegolf Sport Kft. részére. Az ügyfél az elállási jogát gyakorolhatja a
Weboldal legalján vagy visszaigazoló emailben található Elállási Nyilatkozat kitöltésével.
A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi
elállási nyilatkozatát/avagy erre vonatkozó egyértelmű szándékát a Rosegolf Sport KFt. Kft. részére.
Az Ügyfelet terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát a Rendeletben illetőlegesen jelen ÁSZF-
ben meghatározottak szerint gyakorolta.
Az Ügyfél köteles a megrendelt terméket késedelem nélkül visszaküldeni a Kereskedőhöz, de
legkésőbb elállási szándékának jelzésétől számított 14 napon belül visszajuttatni. Ez a határidő akkor
minősül betartottnak, amennyiben az Ügyfél a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket az
elállás menüpontban feltüntetett címre.
Az eredeti kiszállítás költségét a Szolgáltató nem követeli a Felhasználótól.
A Felhasználót kizárólag a termék közvetlen költsége terheli, amely a visszaküldésre vonatkozó
költségeket hordozza magában.
Ha az Ügyfél eláll a szerződéstől, a Kereskedő haladéktalanul de legkésőbb az Ügyfél elállási
nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti az Ügyfél által teljesített
ellenszolgáltatást – kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek abban az esetben merültek fel, hogy
az Ügyfél a Kereskedő által kínált, legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási opciót választott. A
Kereskedő jogosult a termék ellenértékének visszatérítését korlátozni, amíg vissza nem kapta a
szóban forgó terméket vagy az Ügyfél nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi
időpontot kell figyelembe venni.
A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési
módot alkalmaz, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a
hozzájárulását adja.
Az Ügyfél kizárólag abban az esetben vonható felelősségre a termékben bekövetkezett
értékcsökkenés miatt, amennyiben az a termék jellegének, tulajdonságának megállapításához
szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Kereskedő követelheti a termék
jellegének, tulajdonságának és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó
használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
A visszaküldendő árun tehát nem lehet:
 szakadás
 folt
 piszok
 szennyeződés
 más szennyeződés vagy rongálódás.
Nem lehet kinyúlva és nem hiányozhat belőle az eredeti papír címke.
Az itt felsorolt, vagy ahhoz hasonló rendellenesség esetén (nem sértetlen állapotú termék) a

Szolgáltató a termék átvételét követően jegyzőkönyvet vesz fel a látható rongálódásról.  Ebben az
esetben a Felhasználó nem jogosult a termék árának és a szállítási költségnek a visszaigénylésére. Ha
a Fogyasztó a Jegyzőkönyvben foglalt megállapítások részére email útján történő megküldését követő
5 munkanapon belül nem reagál, akkor panaszügyét véglegesen lezártnak tekintjük. A visszaküldött
termék 3 hónap után megsemmisítésre kerül. Eltérő esetben a Szolgáltató a nem sértetlen állapotú
terméket - Felhasználó írásbeli kérésre és költségére - a jegyzőkönyv felvételét és állapotrögzítést
követően visszaküldi.

Az utánvételes rendelések át nem vétele - elutasítása nem minősül elállásnak.
Az utánvételes rendelések visszautasításakor a Vevő vállalja a Rosegolf Sport Kft. csomagolási és
szállítási díjának rendezését.
 
Az elállás menete 
Amennyiben a Felhasználó elállási jogával szeretne élni, azt megteheti az Elállási Nyilatkozat
kitöltésével, melyet levélben vagy e-mailben, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára
visszaküld a Szolgáltató számára a vásárlást igazoló számlával együtt.
Telefonon történő elállásra lehetőség nincs - kizárólag e-mailben központi e-mail
címünkre: info@littleluxury.hu
Kérünk mindenkit, hogy a fenti információkat betartani szíveskedjenek, ugyanis CSOMAGTÖRLÉST
elvégezni telefonos megkeresést követően NEM ÁLL MÓDUNKBAN.
A hiteles írásos megkeresés beérkezését követően, amennyiben a csomag még nem indult el
telephelyeinkről, úgy a törlés is igényelhető.
A Felhasználó a Szolgáltató felé elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül
jelezheti, a fent említett módokon.
Amennyiben a Felhasználó az Elállási nyilatkozatot postai levél útján juttatja el a Szolgáltatóhoz, a
levél postára juttatásának dátumát vesszük figyelembe. 
A megrendelt terméket a Felhasználónak vissza kell juttatnia a cég kápolnásnyéki telephelyére vagyis
Rosegolf Sport Kft. 2475 Kápolnásnyék Tulipán út 8. címre, postai levélként, csomagküldő
futárszolgálat által, vagy személyesen. A visszaküldéssel kapcsolatos közvetlen költségek a
Felhasználót terhelik. Kérjük, hogy az elállási nyilatkozaton feltüntetett telefonszámot kövessék az
elállási folyamat során, ugyanis a Rosegolf Sport Kft. MÁS telefonszámára irányuló nyitókódok esetén
garanciát nem vállal az átvétel biztosítására. Az ilyen esetekben felmerülő visszaküldési folyamat által
keletkezett költséget a Szolgáltató nem vállalja.
Kérjük az Elállási formanyomtatványon feltüntetett telefonszámot és címet használják.
Ellenkező esetben az esetleges csúszások miatt felelősséget nem vállalunk.
Az utánvéttel visszaküldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni.
A termék vételárát az elállást követően 14 napon belül a Felhasználóval történő egyeztetés alapján a
Szolgáltató visszatéríti.
A Felhasználónak a Szolgáltatóval történő előzetes egyeztetést követően lehetősége van a terméket
személyesen is visszavinni a kiválasztott üzletbe.

Mi a helyzet akkor, ha a személyes vagy online rendelést adószámmal ellátott számlára vásárolják?
Fogyasztói szerződés csak vállalkozás és magánszemély között jöhet létre. A fogyasztó és vállalkozás
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (III.26.) Kormány rendeletben foglaltakat a
fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződésekre (fogyasztói szerződés) kell alkalmazni.
A fogyasztó és a vállalkozás fogalmát a Ptk. értelmező rendelkezései között találjuk.
8:1. § 
3. fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes
személy;
4. vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
A Amennyiben a webáruházban nem természetes személy, hanem egy vállalkozás, jogi személy köt
szerződést vevői oldalon a termék vásárlására, úgy a fogyasztónak nem minősülő vevőt nem illeti
meg a Kormány rendelet 20. §(1) bekezdésében foglalt - üzlethelyiségen kívűl kötött és a távollévők
között kötött szerződés esetén 14 napon belüli - indoklás nélküli elállási jog. Az csak a fogyasztót illeti
meg.
Árucsere 
Amennyiben a termék mérete nem megfelelő és a Felhasználó cserét kér, a cserélni kívánt termék
visszaküldésének díja a Felhasználót terheli.
Ha nincs lehetőség a cserére (nincs méret, nincs raktári készlet), a felhasználó kérheti a
pénzvisszatérítést.
Visszáru esetén, kérjük az elektronikusan kapott számlát kinyomtatva visszaküldeni a termékkel
együtt és kérjük egyeztessen a Szolgáltatóval a megadott elérhetőségeken a csere
megvalósíthatóságáról.
A visszaküldési cím: 2475 Kápolnásnyék Tulipán út 8.
A leggingseket a külső bőr részének megsérülése miatt nincs módunkban kicserélni.
 
Rendelés lemondása 
A Felhasználónak lehetősége van a rendelés beérkezését követően, a rendelés visszaigazoló e-mail
beérkezésétől számított 24 óráig, tehát 1 napig a rendelés lemondására e-mailben vagy telefonos
ügyfélszolgálaton keresztül.
 
Kellékszavatosságról és termékszavatosságról szóló tájékoztatás 
Kellékszavatosság 
 
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? 
 
Ön a Rosegolf Sport Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt
érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? 
 
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése
lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel
járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az
ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve
mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli,
kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
 
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? 
 
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől
számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés
teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem
érvényesítheti.
 
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? 
 
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
 
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? 
 
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba
közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Rosegolf
Sport Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles
bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
 
Termékszavatosság 
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával? 
 
A termék hibája esetén Ön - választása szerint - kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági
igényt érvényesíthet.

 
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? 
 
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
 
Milyen esetben minősül a termék hibásnak? 
 
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő
tulajdonságokkal.
 
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét? 
 
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven
belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
 
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? 
 
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben
gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell
bizonyítania.
 
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? 
 
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha
bizonyítani tudja, hogy:
 a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
 a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt
felismerhető vagy
 a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
 
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt
egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes

érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó
kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
 
Jogi nyilatkozat és jogérvényesítési lehetőségek 
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért.
Amennyiben jogsértés merül fel a Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal a felderítés
végett.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, a honlap tartalmának
harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.
A honlapot mindenki saját felelősségére használja. A rendszerben előforduló esetleges késedelemért,
hibáért, az ebből adódó hiányos információ áramlásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
A Felhasználók által a honlap használata során elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de
nem köteles ellenőrizni. A közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles
jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
A Felhasználó felelőssége a honlapon az általa közzétett tartalmak kapcsán, hogy harmadik
személyek jogait, valamint a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen.
A jelen Általános Szerződési Feltételek alapján a Szolgáltató és Felhasználó között a létrejött
megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó maga törli, vagy a Szolgáltató törli a Felhasználó
regisztrációját.
A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során
megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak
(ideértve valamennyi elkészíttetett grafikát, képet, fotót és a honlap felületének elrendezését,
ötleteket, megvalósításokat).
A jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Felhasználónak a honlapon szereplő bármely
kereskedelmi névnek vagy védjegynek a használatára, hasznosítására. A honlap rendeltetésszerű
használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú
másolatkészítésen túl, ezen szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül
semmilyen egyéb formában nem használhatók fel.
A honlapon található tartalomról, képi anyagokról az információkat csak linkelt hivatkozással és
engedéllyel lehet felhasználni az interneten:
 Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek a meghatározott
tartalomra kell mutatnia.
 A www.littleluxury.hu.hu fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása nem
megengedett.
 A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a Szolgáltató támogatja az adott oldalon
kínált szolgáltatás vagy termék megvásárlását, kivéve, ha erről a Szolgáltatóval, előzetesen
megkötött szerződésben másképpen rendelkezik.
 A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést
sértő tartalmat.

 A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a weboldalra
mutató link azonnali eltávolíttatására. Ezen felül jogosult arra is, hogy a jogsértéssel
összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.
 Külön megállapodás nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület vagy
adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy a meglévő adatokat
felülírni.
Panaszügyintézés és jogérvényesítés 
A Felhasználó a megvásárolt termékkel kapcsolatos kifogásait a Szolgáltató felé az alábbi
elérhetőségeken terjesztheti elő levélben, e-mail üzenetben, vagy telefonon ügyfélszolgálati időben.
 
Elérhetőségek
 
Levelezési cím:
2475 Kápolnásnyék Tulipán utca 8.
E-mail: info@littleluxury.h
Telefon: +36305348897
 
A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a
fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a
vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet
felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a
fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával
közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott
válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli
panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem
rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni
és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény
állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy
elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi
azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
1. a fogyasztó neve, lakcíme,
2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok
és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a
panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési
szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
7. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli
panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
 
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-
76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető
Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 99. I. em.
111.
Telefonszám: 06-1-488-2131
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Honlap: bekeltet.bkik.hu

Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet
305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-792-7881
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap: http://panaszrendezes.hu/

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető
Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 115-
116.
Telefonszám: +36-88-814-121 
Fax: 06-88-412-150
E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

 
Alternatív vitarendezés 
Amennyiben internetes vásárlásával bármilyen gond merül fel, amelyet nem tud velünk rendezni,
panaszát a jóváhagyott vitarendezési testülethez az alábbi felületen keresztül küldheti el (online
vitarendezés – ODR: Online Dispute
Resolution): https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home2.show&lng=H
U
Magyarországon ezenkívül a Budapesti Békéltető Testület jogosult jogvitákban eljárni (1016
Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu).
 
Egyéb rendelkezések 
A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.
Jelen ÁSZF elektronikus formában és kizárólag magyar nyelven kerül megkötésre.
Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató indoklás nélkül bármikor módosíthatja, erről a Felhasználót a honlapon
keresztül értesíti. Kérjük, hogy rendszeresen tekintse meg az Általános Szerződési Feltételeket.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztó és a szolgáltató
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus

kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések leadásával a Felhasználó elfogadja az
ÁSZF tartalmát.
2024.09.03.