Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák a Rosegolf Sport Kft. (a
továbbiakban: Szolgáltató) által www.littleluxury.hu domain név alatt üzemeltetett webáruház
felhasználási és a vásárlást szabályozó feltételeit.
Kérjük, hogy csak akkor használja webáruházunkat, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt
kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A szolgáltató adatai
Név:Rosegolf Sport Kft.
Számlázási és levelezési cím: 2475 Kápolnásnyék Tulipán utca 8.(Számlázási cím)
Telefonszám: +36305348897
Ügyfélszolgálati telefonszám: +36305348897
Ügyfélszolgálati idő: 09:00 -17:00
Weblap: www.littleluxury.hu
E-mail: info@littleluxury.hu
Bankszámlaszám: 10700268-75330079-51100005
Adószám: 27738708-1-07
EU adószám: HU27738708-1-07
Cégjegyzékszám: 07 09 035402
Nyilvántartásba vétel dátuma: 2022/01/26
Fogalmak:
Felek: Eladó és Vevő együttesen
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes
személy.
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül.
Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál.
Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő
adásvételi szerződés
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek
távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz
különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett
hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító
eszköz
Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék
vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai
jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag
távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak
Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető
forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy
Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói
szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,
1. a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő
teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal,
valamint
2. a jogszabályon alapuló kötelező jótállás.
Az ÁSZF hatálya, elfogadása
A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok
rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák
meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és
kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési
feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a
Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit.
Árak
Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os áfát. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy
üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött
szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett a termékre,
de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el az Eladó.
Eljárás hibás ár esetén
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
0 Ft-os ár,
kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék
esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).
Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának
lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a
terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
Igénybe vehető szolgáltatások
A www.littleluxury.hu gyermekruházattal és kiegészítőkkel foglalkozó webáruház, ahol lehetősége
van a Felhasználónak megrendelni a webáruház oldalain megjelenített termékeket. A termékek
mellett megjelenített ár a darabárakat jelenti, ha az másképpen nincs feltüntetve, amelyek árai
tartalmazzák a 27%-os Általános Forgalmi Adót (ÁFA) is, de a szállítási díjat nem.
A szállítási költség külön kerül feltüntetésre a megrendelés folyamán, mely azután megjelenik az
elektronikus számlán is és automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. A webáruházban a
kiválasztott szállítási módok szerint lehet átvenni a megrendelt termékeket. A csomagolásért külön
díj nem kerül felszámolásra.
A webáruházon a termékekről megjelenített termékfotók színben és árnyalatban eltérhetnek a
valóságtól. Ennek oka a fényképezőgéppel, illetve telefonnal készített képek és különböző monitorok,
kijelzők színmegjelenítési módjai.
A webáruházat minden Felhasználó ingyenesen veheti igénybe.
A vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is.
A megrendelés lépései
1. A termék kosárba tétele
A termékeket a különböző kategóriák alatt van lehetőség kiválasztani és a „Kosárba” gomb
megnyomásával a kosárba helyezni. Ezután a vásárlás tovább folytatható, vagy pedig véglegesíthető a
megrendelés. Amennyiben egy termék elfogyott, a Felhasználó
az „Értesítés” gomb megnyomásával e-mailben kap információt majd arról, hogy az általa
megvásárolni kívánt termék mikortól lesz ismét raktáron a webáruházban.
A „Kívánságlistára teszem” gomb használatával a Felhasználói fiókban összegyűjthetők a kívánt ruhák
és kiegészítők. A gomb használata azonban nem jelenti a termék megvásárlását.
2. Kosár tartalma
A jobb felső sarokban a Kosár ikonra kattintva beléphetünk a kosár menübe, ahol módosíthatjuk a
megrendelésünket: változtathatunk a darabszámon, törölhetünk a termékekből és megadhatjuk a
kedvezményre jogosító kuponkódokat.
3. Az adatok megadása
Ennél a mezőnél kell megadni a Felhasználó nevét, a szállítási és számlázási adatokat, és itt lehet
kiválasztani a fizetési módot is.
4. Adatbeviteli hibák javítása
Az oldalon szereplő „Vissza” gomb használatával lehetőség van az adatok módosítására (szállítási
cím, számlázási cím, név, fizetési mód).
5. Rendelés elküldése
A Felhasználó csak abban az esetben tudja elküldeni a megrendelését, ha elfogadja az Általános
Szerződési Feltételeket. A rendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.
6. Visszaigazolás
A rendelés leadása után, a megadott Felhasználói e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küld a
rendszer a rendeléssel kapcsolatos összes adatról és információról.
A megrendelés visszaigazolása
Az elküldött és beérkezett rendelésekről a Szolgáltató fizetést követően azonnal visszaigazoló e-mailt
küld a Felhasználónak a távollevők között megkötött szerződés alapján, mely így válik érvényessé.
A visszaigazolás tartalmazza a szállítási és számlázási címet, a nevet, a rendelés összegét, a szállítási
és fizetési módot. A visszaigazoló e-mail nem jelenti azonban automatikusan a megrendelés
elfogadását.
Amennyiben ez a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg a Felhasználó által megadott e-mail fiókba, a
Felhasználó mentesül az ajánlati vagy szerződéses kötelezettség alól, így nem lesz köteles
megvásárolni a megrendelt tételeket.
Felhívjuk a figyelmét, hogy előfordulhat, hogy a levél a spam mappába kerül.
A megrendelés feldolgozása
A megrendeléseket a nap 0-24 órájában van lehetőség leadni. A beérkezett megrendeléseket a
Szolgáltató munkanapokon dolgozza fel. A feldolgozási idő 09:00-17:00. A feldolgozási időn túl, a
hétvégéken és a munkaszüneti napokon leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek
feldolgozásra.
A rendelésekről a fent már említett módon azonnal, de legkésőbb 48 órán belül e-mailt küld a
Szolgáltató.
Szállítás
A Felhasználó által választott fizetési és szállítási módtól függően, a megrendelt termékek legkésőbb
a megrendeléstől számított harmadik munkanapon kerülnek átadásra a szállítást teljesítő cégnek.
Ennek számítása a különböző fizetési módok szerint a következő:
utánvéttel történő fizetés esetén a feldolgozás első napjától,
banki átutalásos fizetés esetén az áru és szolgáltatás ellenértékének bankszámlánkon
történő jóváírás napjától,
BARION-on történő fizetés esetén az adott összeg beérkezésének hitelesítésétől számított a
három munkanap.
A Szolgáltató lehetőséget biztosít házhozszállításra, csomagponton és csomagautomatában történő
átvételre.
A kiszállítást biztosító futárszolgálat adatai:
Név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
Telefon: (+36 1) 802-0265
E-mail: info@gls-hungary.com
A postán levélküldemények biztosító adatai:
Név: Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Cím: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
Telefon: +36-1-767-8200
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Szállítási díjak
Szállítási díjak Szállítás módjai Szállítás díja
GLS futárszolgálat házhozszállítás 1876 Ft/csomag
ÁT NEM VETT csomag - visszautasított GLS
utánvét rendelés
Csomagolási és szállítási költség díja: 2*1400 Ft + 600 Ft /
csomag = 3.400 Ft / csomag
MPL csomagküldemény 1990 Ft
+ nettó 400 Ft adminisztrációs díj
Szállítási határidők
A szállítási határidő függ a rendelés leadásának időpontjától és a készlettől. A Szolgáltató a
rendeléseket, a rendelés leadását követő első munkanapon kezdi el feldolgozni. Ezt követően
legkésőbb az ötödik munkanapon kezdeményezi a kiszállítást.
Ha a termék nincs készleten, akkor az átadási idő 8 munkanapot vesz igénybe.
A GLS futárszolgálatnál lehetőség van időzített érkeztetésre is, amennyiben egy későbbi átvételi
időpont lenne alkalmasabb a Felhasználónak. A szállítást végző cég a csomag szállítási címére való
eljuttatását, a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként
változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító cég 1-8 munkanapon belül kiszállítja a
csomagot a címzettnek.
Fizetési feltételek
A költségek 8 napon túli nem teljesítése esetén a költségek behajtása
automatikusan továbbításra kerül a https://payee.tech/ részére.
Online bankkártyás fizetés
A Felhasználó a megrendelését online bankkártyás szolgáltatás által egyenlíti ki. Az online
bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya,
illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó
Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma:
H-EN-I-1064/2013.
Banki átutalás
A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltató felé. A vételár
a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek, és ezt követően kerül feladásra
a csomag a Felhasználónak. Átutalásnál a közleményben fel kell tünteti a megrendelés számát.
Bank neve: CIB Bank
Bankszámlaszám: 10700268-75330079-5110000510700268-75330079-51100005
Kedvezményezett neve: Rosegolf Sport Kft.
Közlemény: rendelés szám
Számlázás
A Szolgáltató a Számlázz.hu számlázó használatával elektronikus úton küldi el a számlát a megadott
e-mail címre.
A megrendelt termékek tulajdonjoga a számla teljesítésével száll át a Felhasználóra.
Elállási jog
A Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat
a szerződéstől.
Elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is
gyakorolhatja.
Amennyiben az Ügyfél él az elállási jogával, az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatát köteles
eljuttatni a Kereskedő – Rosegolf Sport Kft. részére. Az ügyfél az elállási jogát gyakorolhatja a
Weboldal legalján vagy visszaigazoló emailben található Elállási Nyilatkozat kitöltésével.
A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi
elállási nyilatkozatát/avagy erre vonatkozó egyértelmű szándékát a Rosegolf Sport KFt. Kft. részére.
Az Ügyfelet terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát a Rendeletben illetőlegesen jelen ÁSZF-
ben meghatározottak szerint gyakorolta.
Az Ügyfél köteles a megrendelt terméket késedelem nélkül visszaküldeni a Kereskedőhöz, de
legkésőbb elállási szándékának jelzésétől számított 14 napon belül visszajuttatni. Ez a határidő akkor
minősül betartottnak, amennyiben az Ügyfél a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket az
elállás menüpontban feltüntetett címre.
Az eredeti kiszállítás költségét a Szolgáltató nem követeli a Felhasználótól.
A Felhasználót kizárólag a termék közvetlen költsége terheli, amely a visszaküldésre vonatkozó
költségeket hordozza magában.
Ha az Ügyfél eláll a szerződéstől, a Kereskedő haladéktalanul de legkésőbb az Ügyfél elállási
nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti az Ügyfél által teljesített
ellenszolgáltatást – kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek abban az esetben merültek fel, hogy
az Ügyfél a Kereskedő által kínált, legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási opciót választott. A
Kereskedő jogosult a termék ellenértékének visszatérítését korlátozni, amíg vissza nem kapta a
szóban forgó terméket vagy az Ügyfél nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi
időpontot kell figyelembe venni.
A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési
módot alkalmaz, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a
hozzájárulását adja.
Az Ügyfél kizárólag abban az esetben vonható felelősségre a termékben bekövetkezett
értékcsökkenés miatt, amennyiben az a termék jellegének, tulajdonságának megállapításához
szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Kereskedő követelheti a termék
jellegének, tulajdonságának és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó
használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
A visszaküldendő árun tehát nem lehet:
szakadás
folt
piszok
szennyeződés
más szennyeződés vagy rongálódás.
Nem lehet kinyúlva és nem hiányozhat belőle az eredeti papír címke.
Az itt felsorolt, vagy ahhoz hasonló rendellenesség esetén (nem sértetlen állapotú termék) a
Szolgáltató a termék átvételét követően jegyzőkönyvet vesz fel a látható rongálódásról. Ebben az
esetben a Felhasználó nem jogosult a termék árának és a szállítási költségnek a visszaigénylésére. Ha
a Fogyasztó a Jegyzőkönyvben foglalt megállapítások részére email útján történő megküldését követő
5 munkanapon belül nem reagál, akkor panaszügyét véglegesen lezártnak tekintjük. A visszaküldött
termék 3 hónap után megsemmisítésre kerül. Eltérő esetben a Szolgáltató a nem sértetlen állapotú
terméket - Felhasználó írásbeli kérésre és költségére - a jegyzőkönyv felvételét és állapotrögzítést
követően visszaküldi.
Az utánvételes rendelések át nem vétele - elutasítása nem minősül elállásnak.
Az utánvételes rendelések visszautasításakor a Vevő vállalja a Rosegolf Sport Kft. csomagolási és
szállítási díjának rendezését.
Az elállás menete
Amennyiben a Felhasználó elállási jogával szeretne élni, azt megteheti az Elállási Nyilatkozat
kitöltésével, melyet levélben vagy e-mailben, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára
visszaküld a Szolgáltató számára a vásárlást igazoló számlával együtt.
Telefonon történő elállásra lehetőség nincs - kizárólag e-mailben központi e-mail
címünkre: info@littleluxury.hu
Kérünk mindenkit, hogy a fenti információkat betartani szíveskedjenek, ugyanis CSOMAGTÖRLÉST
elvégezni telefonos megkeresést követően NEM ÁLL MÓDUNKBAN.
A hiteles írásos megkeresés beérkezését követően, amennyiben a csomag még nem indult el
telephelyeinkről, úgy a törlés is igényelhető.
A Felhasználó a Szolgáltató felé elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül
jelezheti, a fent említett módokon.
Amennyiben a Felhasználó az Elállási nyilatkozatot postai levél útján juttatja el a Szolgáltatóhoz, a
levél postára juttatásának dátumát vesszük figyelembe.
A megrendelt terméket a Felhasználónak vissza kell juttatnia a cég kápolnásnyéki telephelyére vagyis
Rosegolf Sport Kft. 2475 Kápolnásnyék Tulipán út 8. címre, postai levélként, csomagküldő
futárszolgálat által, vagy személyesen. A visszaküldéssel kapcsolatos közvetlen költségek a
Felhasználót terhelik. Kérjük, hogy az elállási nyilatkozaton feltüntetett telefonszámot kövessék az
elállási folyamat során, ugyanis a Rosegolf Sport Kft. MÁS telefonszámára irányuló nyitókódok esetén
garanciát nem vállal az átvétel biztosítására. Az ilyen esetekben felmerülő visszaküldési folyamat által
keletkezett költséget a Szolgáltató nem vállalja.
Kérjük az Elállási formanyomtatványon feltüntetett telefonszámot és címet használják.
Ellenkező esetben az esetleges csúszások miatt felelősséget nem vállalunk.
Az utánvéttel visszaküldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni.
A termék vételárát az elállást követően 14 napon belül a Felhasználóval történő egyeztetés alapján a
Szolgáltató visszatéríti.
A Felhasználónak a Szolgáltatóval történő előzetes egyeztetést követően lehetősége van a terméket
személyesen is visszavinni a kiválasztott üzletbe.
Mi a helyzet akkor, ha a személyes vagy online rendelést adószámmal ellátott számlára vásárolják?
Fogyasztói szerződés csak vállalkozás és magánszemély között jöhet létre. A fogyasztó és vállalkozás
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (III.26.) Kormány rendeletben foglaltakat a
fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződésekre (fogyasztói szerződés) kell alkalmazni.
A fogyasztó és a vállalkozás fogalmát a Ptk. értelmező rendelkezései között találjuk.
8:1. §
3. fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes
személy;
4. vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
A Amennyiben a webáruházban nem természetes személy, hanem egy vállalkozás, jogi személy köt
szerződést vevői oldalon a termék vásárlására, úgy a fogyasztónak nem minősülő vevőt nem illeti
meg a Kormány rendelet 20. §(1) bekezdésében foglalt - üzlethelyiségen kívűl kötött és a távollévők
között kötött szerződés esetén 14 napon belüli - indoklás nélküli elállási jog. Az csak a fogyasztót illeti
meg.
Árucsere
Amennyiben a termék mérete nem megfelelő és a Felhasználó cserét kér, a cserélni kívánt termék
visszaküldésének díja a Felhasználót terheli.
Ha nincs lehetőség a cserére (nincs méret, nincs raktári készlet), a felhasználó kérheti a
pénzvisszatérítést.
Visszáru esetén, kérjük az elektronikusan kapott számlát kinyomtatva visszaküldeni a termékkel
együtt és kérjük egyeztessen a Szolgáltatóval a megadott elérhetőségeken a csere
megvalósíthatóságáról.
A visszaküldési cím: 2475 Kápolnásnyék Tulipán út 8.
A leggingseket a külső bőr részének megsérülése miatt nincs módunkban kicserélni.
Rendelés lemondása
A Felhasználónak lehetősége van a rendelés beérkezését követően, a rendelés visszaigazoló e-mail
beérkezésétől számított 24 óráig, tehát 1 napig a rendelés lemondására e-mailben vagy telefonos
ügyfélszolgálaton keresztül.
Kellékszavatosságról és termékszavatosságról szóló tájékoztatás
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Rosegolf Sport Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt
érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése
lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel
járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az
ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve
mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli,
kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől
számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés
teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem
érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba
közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Rosegolf
Sport Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles
bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
A termék hibája esetén Ön - választása szerint - kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági
igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő
tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven
belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben
gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell
bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha
bizonyítani tudja, hogy:
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt
felismerhető vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt
egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes
érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó
kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jogi nyilatkozat és jogérvényesítési lehetőségek
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért.
Amennyiben jogsértés merül fel a Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal a felderítés
végett.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, a honlap tartalmának
harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.
A honlapot mindenki saját felelősségére használja. A rendszerben előforduló esetleges késedelemért,
hibáért, az ebből adódó hiányos információ áramlásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
A Felhasználók által a honlap használata során elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de
nem köteles ellenőrizni. A közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles
jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
A Felhasználó felelőssége a honlapon az általa közzétett tartalmak kapcsán, hogy harmadik
személyek jogait, valamint a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen.
A jelen Általános Szerződési Feltételek alapján a Szolgáltató és Felhasználó között a létrejött
megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó maga törli, vagy a Szolgáltató törli a Felhasználó
regisztrációját.
A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során
megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak
(ideértve valamennyi elkészíttetett grafikát, képet, fotót és a honlap felületének elrendezését,
ötleteket, megvalósításokat).
A jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Felhasználónak a honlapon szereplő bármely
kereskedelmi névnek vagy védjegynek a használatára, hasznosítására. A honlap rendeltetésszerű
használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú
másolatkészítésen túl, ezen szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül
semmilyen egyéb formában nem használhatók fel.
A honlapon található tartalomról, képi anyagokról az információkat csak linkelt hivatkozással és
engedéllyel lehet felhasználni az interneten:
Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek a meghatározott
tartalomra kell mutatnia.
A www.littleluxury.hu.hu fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása nem
megengedett.
A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a Szolgáltató támogatja az adott oldalon
kínált szolgáltatás vagy termék megvásárlását, kivéve, ha erről a Szolgáltatóval, előzetesen
megkötött szerződésben másképpen rendelkezik.
A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést
sértő tartalmat.
A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a weboldalra
mutató link azonnali eltávolíttatására. Ezen felül jogosult arra is, hogy a jogsértéssel
összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.
Külön megállapodás nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület vagy
adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy a meglévő adatokat
felülírni.
Panaszügyintézés és jogérvényesítés
A Felhasználó a megvásárolt termékkel kapcsolatos kifogásait a Szolgáltató felé az alábbi
elérhetőségeken terjesztheti elő levélben, e-mail üzenetben, vagy telefonon ügyfélszolgálati időben.
Elérhetőségek
Levelezési cím:
2475 Kápolnásnyék Tulipán utca 8.
E-mail: info@littleluxury.h
Telefon: +36305348897
A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a
fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a
vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet
felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a
fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával
közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott
válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli
panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem
rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni
és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény
állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy
elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi
azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
1. a fogyasztó neve, lakcíme,
2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok
és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a
panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési
szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
7. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli
panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-
76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető
Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 99. I. em.
111.
Telefonszám: 06-1-488-2131
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Honlap: bekeltet.bkik.hu
Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet
305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-792-7881
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap: http://panaszrendezes.hu/
Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető
Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 115-
116.
Telefonszám: +36-88-814-121
Fax: 06-88-412-150
E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
Alternatív vitarendezés
Amennyiben internetes vásárlásával bármilyen gond merül fel, amelyet nem tud velünk rendezni,
panaszát a jóváhagyott vitarendezési testülethez az alábbi felületen keresztül küldheti el (online
vitarendezés – ODR: Online Dispute
Resolution): https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home2.show&lng=H
U
Magyarországon ezenkívül a Budapesti Békéltető Testület jogosult jogvitákban eljárni (1016
Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu).
Egyéb rendelkezések
A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.
Jelen ÁSZF elektronikus formában és kizárólag magyar nyelven kerül megkötésre.
Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató indoklás nélkül bármikor módosíthatja, erről a Felhasználót a honlapon
keresztül értesíti. Kérjük, hogy rendszeresen tekintse meg az Általános Szerződési Feltételeket.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztó és a szolgáltató
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus
kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések leadásával a Felhasználó elfogadja az
ÁSZF tartalmát.
2024.09.03.